Garantie op onze producten is alleen van toepassing als schade niet is veroorzaakt:
“Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fietsinterieurbouw.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Hout is een natuurproduct dat werkt in alle jaargetijden. Ondanks onze topkwaliteit hout hebben wij geen invloed op de natuurlijke werking van hout en de klimaatomstandigheden. Daarom geven wij geen garantie op de werking van hout.
Het monteren en aanpassen van interieurdelen vergt specifieke expertise en apparatuur. Ondanks uw goede bedoelingen kunnen wij niet garant staan voor uw technische vaardigheden en gereedschap. Daarom geven wij geen garantie op eigen montage of aanpassingen.
Een houten ombouw voor uw vuilcontainers staat in weer en wind. Wij hebben geen invloed op weersomstandigheden. Daarom geven wij geen garantie op houtwerking of scheefstand. Met gebruik van gasveren op de klep vervalt de garantie.